MINNESSTUND

En vacker plats för farväl

Hos oss får ni en kombination av stillsam miljö, god mat och personligt bemötande.

Din önskan är vårt mål.

Vi har valt att dela upp kostnaden för våra minnesstunder i lokalhyra och mat & dryck

Lokalhyra
(ink dukning och personal)

1 rum med egen ingång, toalett och plats för upp till 20p
2000kr/2h 2500kr/3h

1 rum med egen ingång, toalett, terass & plats för upp till 20p
2500kr/2h 3000kr/3h

2 rum med egen ingång, toalett, terass & plats för upp till 40p

4000kr/2h 5000kr/3h


Våra menyförslag
(har du egna tankar så kontakta oss)


Kaffe, tårta och kakbuffé
Tårta från vårt utbud, 2 sorters småkakor, mineralvatten/läsk, kaffe/te
155
kr/p

Smörgåstårta & Dessert
Smörgåstårta med lax & räkor
dessert chokladkaka med grädde och rårörda bär
195
kr/p

Lunch & dessert
Dagens rätt/vegetariska rätt,
chokladkaka med grädde & rårörda bär

225kr/p

Lyxmeny med dryckespakets
Välkomstbubbel med tilltugg, 2-rättersmeny, vin/starköl, mineralvatten, kaffe/te
595kr/p

Minimidebitering 10 000kr

Önskas bubbel, vin, öl eller avec så skickar vi gärna prisförslag.


För info & bokning, mejla oss på 
info@nicevalleyrestaurant.se

 
nicevalley_wolffweddings1037.jpg
nicevalley_wolffweddings1044.jpg

DUKNING

Vid minnestund dukar vi borden med rustika linnedukar, ljus och borddekoration, vinglas, bestick, servett.

Har man valt något av våra förslag där man tar från buffé så dukas detta upp i ett rum strax utanför där man sitter.

Önskar man en plats för ett levande ljus och foto så har vi en plats för detta. 

Har man andra önskemål för att skapa ett fint avsked så lyssnar vi gärna.

Vi följer FHM rekommendationer gällande Covid-19 och vi har valt att för en tryggare upplevelse valt att låta vår abbonnerade gäster få egen ingång, toaletter och ytor så man inte beblandar sig med övriga restauranggäster. Önskar ni att personalen bär munnskydd går detta att ordna.

nicevalley_wolffweddings1039.jpg

VÄXTHUSET

Önskar man en ljus plats med plats för fler gäster? Då kan vi hyra ut vårt växthus. Kontakta oss så berättar vi mer

DEN ULTIMATA FESTLOKALEN I STOCKHOLM

FÖRETAG

Med fantastiskt läge är Kristinahuset den optimala platsen för konferensen eller företagsfesten. Hör av er till oss så skräddarsyr vi ert evenemang för er.